هدبند برای گوش دادن به موسیقی
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

با وجود اینکه هدفون ها در انواع مختلف از نظر شکل و اندازه در بازار يافت می شوند، اما استفاده از آنها زماني که سر را بر روی بالش در رختخواب می گذاریم کار آسانی نیست و برای بعضی ها تقريبا غیر ممکن است! اگر بخواهید به پهلو بخوابيد و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق هدفون گوش دهيد، آنها مانند ميخ هایی در گوش فرو می روند و احتمالا ترجیح می دهید دیگر به موسیقی گوش ندهید.

 

شرکت SleepPhones با ارائه یک محصول جدید شما را از شر هدفون های میخی خلاص کرده و محصول جديد این شرکت یک هدبند نخی سبک و قابل شستشو است. در جداره داخلی آن اسپیکر هايی بسیار ظريف و نازک جاسازی شده است. يک کابل منعطف نازک نيز خروجی اين هد بند است که به انواع دستگاه های پخش کننده متصل می شود.

 

به همراه این محصول یک سی دی هم که شامل چند ملودی آرام بخش است ارائه می شود. در واقع این محصول یک ست زیبا و قابل استفاده برای علاقمندان موسيقی و همه کسانی است که دوست دارند در حين استراحت و یا حتی ورزش به موسيقی گوش دهند.

 

قیمت این محصول 40 دلار است. با وجود آنکه کمی گران به نظر می رسد اما محصول متفاوت جالبی است. هر چند در مورد کیفیت صدا نمی توانیم نظری بدهیم. تصورش را بکنید، هد بندی را بپوشید و قصه ظهر جمعه را گوش کنید.



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 776
بازدید کل : 219460
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1